Skip to main content

Despre blog

Scurt istoric al blogului

Ideea din spatele călătorul digital 2.0 a luat naştere prin 2006, la jumătate de an după ce am început să scriu primul blog (I, the CyberGolem), pe platforma Blogger. La momentul respectiv însemnările sub label-ul turism/e-tourism erau amestecate cu alte categorii ce nu ţineau neapărat de aria aceasta a turismului electronic.
În iulie 2007, m-am decis ca acele însemnări să se găsesească într-un blog nişat şi aşa a luat naştere Digital Guide 2.0. Primele posturi pe platforma WordPress.com au fost în engleză; mai mult un exerciţiu pentru mine, deşi speram că voi atrage şi viziatori din afară.

În mai 2009, Digital Guide 2.0 a devenit Ghid Turistic Digital 2.0 şi poate fi accesat la www.calatoruldigital.ro. În februarie 2014, blogul a trecut printr-un rebranding de nume, acum fiind cunoscut sub numele de calătorul digital 2.0 – ghid.tehnologie.diversitate.

Cine este călătorul digital 2.0?

călătorul digital 2.0 face parte din generația Y și se folosește de tehnologie mai mult ca niciodată pentru a se informa, pentru a ajunge la destinație și, cu precădere, pentru a prezenta destinații şi atracţii turistice (din România și nu numai).

Cum pot urmări actualizările de pe calatoruldigital.ro?

Vă puteţi abona pentru actualizări după cum urmează:

1. Prin abonarea la RSS:

2. Prin email:

3. Prin reţelele sociale:

Cum pot folosi blogul călătorul digital 2.0 ca platformă de promovare?

Pentru detalii legate de publicitatea pe calatoruldigital.ro accesați acest link.

Proiecte derulate pe www.calatoruldigital.ro

Mai jos se găsesc listate câteva dintre colaborările desfășurate de-a lungul timpului prin intermediul blogului de față:

Infotrip-uri

În Mica Vienă, la Blue Week Festival

Organizator: Asociația Travel Focus | Beneficiari: Danube Competence Center

Scop: promovarea de noi atracții turistice, atât pentru străini, cât și pentru localnicii din țările de pe Dunărea Inferioară

Articole campanie:

Delta Dunării Pentru Toți

Organizator: Seven Consulting | Beneficiari: Genius Travel

Scop: promovarea Delta Genius Resort

Articole campanie:

Danubius Health Spa Resort Brădet **** Superior

Beneficiari: Danubius Health Spa Resort Brădet **** Superior

Scop: promovarea serviciilor Danubius Health Spa Resort Brădet **** Superior

Articole campanie:

Infotrip J'Info Tours în zona Bran - Șimon

Organizator: J’Info Tours | Beneficiari: J’Info Tours

Scop: în căutarea autenticului arhitectural în zona Bran – Șimon

Articole campanie:

Campanie #relaxaresivitalitate

Organizator: turismmarket.com | Beneficiari: Hotel Melodia, Primăria Mangalia, Direct-Aeroport.ro

Scop: promovarea atracțiilor și obiectivelor turistice din sudul litoralului românesc, cu accent pe activități de relaxare

Articole campanie:

Campanie #calatorpevaleaprahovei

Organizator: turismmarket.com | Beneficiari: Hotel Cumpătu, Escapade Adventure Park Zamora, Cramele Halewood, Produse Traditionale Zamora

Scop: promovarea atracțiilor și obiectivelor turistice mai puțin populare de pe Valea Prahovei

Articole campanie:

Advertoriale

Advertorial Trivago Romania

Beneficiar: Trivago Romania

Scop: link building 

Articol campanie:

Advertorial partypoker.com
Advertorial infotour.ro

Scop: promovare proiect infotour.ro

Advertorial: 

Proiecte speciale

Iubesc Vinul Românesc

Organizator: Vinvest | Beneficiari: Vinvest

Scop: promovarea campaniei Iubesc Vinul Românesc

Articole campanie:

Dino Parc Râșnov

Organizator: Conan PR | Beneficiari: Dino Parc Râșnov

Scop: promovarea de noi atracții turistice, atât pentru străini, cât și pentru localnicii din țările de pe Dunărea Inferioară

Articole campanie:

#enjoybucharest

Scop: promovarea Bucureștiului ca destinație de city-break

Articole scrise în campanie:

Campania Happyșor, #calatoruldigital

Happyșor, #calatoruldigital

Campanie derulată în parteneriat cu agenția de turism HappyTour.

Scop: Brand awareness atât pentru agenția de turism HappyTour, cât și pentru blogul calatoruldigital.ro prin branding vizual în cadrul unei serii de articole dedicate Barcelonei

Articole scrise în campanie:

Campania Arată-ne România ta!

Campanie derulată de ziarul Adevărul și National Geographic România cu ocazia lansării ghidului National Geographic Traveler în România.

Scop: popularizarea ghidului National Geographic Traveler în rândul cititorilor din România

Articole scrise în campanie:

Campania #dinRomania

Agenție: iLeo | Beneficiar: Petrom

Scop: promovarea României

Articol campanie:

Campanie Planes by Paravion

Beneficiar: S.C. Paravion Tour S.R.L.

Scop: promovarea jocului Planes în rândul bloggerilor

Articol campanie:

9 păreri despre “Despre blog

  1. salve. interesant blog ai. si eu calatoresc destul de mult. daca te tenteaza un LE, imi poti lasa un comment pe blog. daca nu, poti sterge oricum commentul asta. si-mi pare rau, dar nu stiam unde exact sa-l pun, asa ca l-am lasat aici 😉
    toate cele bune.

    1. Salut!

      Nu e chiar un blog de travel, ci unul axat pe turism electronic. Sunt două chestii total diferite.

      Din păcate, nu sunt interesat de link exchange, dar am să las comentariul aici ca să vadă lumea că sunt culeanu. 🙂

      Week-end plăcut!

  2. Salutare
    Multumesc pentru enuntarea adresei blog-ului Gera Softech in cadrul articolului despre vreme!
    Mentinonez ca am adaugat un link spre blog-ul Ghid Turistic Digital pe .

    Razvan.

  3. Pingback: Freelancing în turism | Ghid Turistic Digital 2.0
  4. Pingback: Câteva cuvinte despre workshopul Social Media și Blogosfera de travel | Ghid Turistic Digital 2.0
  5. Pingback: Transport Urban Galați | Ghid Turistic Digital 2.0
  6. Pingback: 19 articole pe care trebuie să le citești înainte de eTravel Conference 2013 | Ghid Turistic Digital 2.0
  7. Pingback: Evenimentul Turism Market ”To plan or not to plan?” va fi transmis live pe LTV | Ghid Turistic Digital 2.0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *